Viimastel kuudel on arendusmeeskond suurt rõhku pannud platvormi ettevalmistustele välisturgudele laienemiseks. Lõpusirgel on self-onboardingu arendus, mis võimaldab väljakuomanikul oma väljaku kiirelt ja lihtsalt ise müüki panna. Just nii, nagu korteriomanik oma elamise Airbnb’sse üles riputab. Esmane eesmärk on väljakuomanikele kätte anda ülilihtne broneerimisplatvorm, mille seadistamisele ei kulu üle 5 minuti. Keskuse lisamise järel saab broneerimissüsteemile soovi korral juurde lisada makselahenduse, väljakuautomaatika jne.
Sama arenduse käigus on teise keelena MyGames platvormile lisatud inglise keel. Self-onboardingu ja inglise keele lisamine annavad võimaluse MyGames’i lahendusi erinevatel turgudel testida ning vastavalt turuvajadustele kiirelt keeli juurde lisada.
Suure eeltööna välisturgudele laienemiseks oleme oma andmebaasi kogunud ligi 36 000 tennisekeskuse ja 150 000 tenniseväljaku andmed. Töö andmebaasidega veel käib kuid peagi kantakse kõik mainitud keskused MyGames’i kaardile.
Esimeste turgudena sihitakse Suurbritannia, Belgia ja Hispaania tenniseturge. Sealsed tennisekeskused on oma suuruse, ärimudeli ja muude omaduste poolest just need, kel on MyGames’i lahendustest kõige rohkem võita. Broneerimisprotsesside automatiseerimine aitab keskustel oluliselt kokku hoida turundus- ja administratiivkuludelt ning tõsta seejuures väljakute täituvust. Samuti tuntakse MyGamesi toote vastu juba aktiivset huvi ja peame läbirääkimisi potentsiaalsete klientide ja partneritega Dubaist, Kuveidist jm Pärsia lahe piirkonnast.
Kui tahad MyGames’i laienemisplaanide ja investeerimisvõimaluse kohta rohkem teada, kirjuta julgelt margus@mygames.ee