MyGames alustas väljakute jagamisplavormi testimist 2020 suvel. Ligi aastase testperioodi jooksul Eesti turul on MyGamesi platvormi kaudu tehtud erinevatele väljakutele ligemale 10 000 broneeringut koguväärtuses pea 220
000 eurot. Ent meie ambitsioon on algusest peale olnud globaalne ning 2021 sügisel alustasime esimeste müügi- ja turundustegevustega rahvusvahelistel turgudel.
Septembris lansseerimise sotsiaalmeedia kampaaniad USA-s (Floridas, Texases, Californias), Austraalias (Sydneys ja Melbourneis), Lõuna-Aafrika Vabariigis (Kaplinnas ja Johannesburgis) ning Suurbritannias (Londonis).
Eesmärk oli konkreetses ajaraamis testida erinevate turgude reaktsiooni ning teha selle pinnalt valikud 1-2 turu osas, millele täielikult fokusseerida.
Lisaks digikampaaniatele kasutasime nii enda kui koostööpartnerite uudiskirju, et MyGamesi väärtuspakkumist otse väljakuomanikele tutvustada. Suhtlesime väljakuehitajate ja tennise alaliitudega erinevates riikides üle maailma.
8-nädalase müügi- ja kampaaniaperioodi lõpuks oli USA-st platvormiga liitunud 15 esimest väljakut, teistest riikidest loodi 25 uut väljakuomaniku kontot, mille taga kokku rohkem kui 70 väljakut.
Pilootprojekti tulemusena sõlmisime koostööleppe ka maailma padeliparemikku kuuluvate partneritega USA startupist MiPaddle, kellega koos keskendume kasvu saavutamisele just sealsel turul.
Oleme avatud koostööle influencerite, agentide ja edasimüüjatega nii USA kui teistel turgudel. MyGamesil on ka vastav referral programm, millega väga lihtne liituda. Oma koostöösoovist anna julgelt teada kirjutades aadressile info@mygames.ee